485 102 698485 102 698

 

Centrum informací

WEBINÁŘ: Efektivní práce při tvorbě partnerských sestav a uživatelských přehledů v IS ENVITA

Popis

Uživatelům IS ENVITA ukážeme všechny možnosti a nástroje potřebné pro snadné vytváření a odesílání partnerských sestav a uživatelských přehledů. Účastníci se naučí, jak tuto rutinní činnost automatizovat pomocí jednoho tlačítka a jak si ulehčit práci při získávání požadovaných dat o odpadech a subjektech pomocí uživatelských přehledů v případě, že požadovanými výstupy ENVITA nedisponuje ve formě standardních tiskových sestav.

Webinář je určen těm, kteří jsou odpovědní za tvorbu a distribuci partnerských sestav nebo za sdílení dat o odpadech formou uživatelských přehledů. Jeho cílem je seznámit Vás s efektivními postupy pro vytváření partnerských sestav v IS ENVITA a naučit Vás automatizovat proces odesílání sestav svým zákazníkům – partnerům prostřednictvím elektronické pošty. Předáme Vám také praktické rady pro ulehčení práce s uživatelskými přehledy v rámci IS ENVITA.

Cílem webináře je poskytnout účastníkům užitečné know-how pro zlepšení každodenní práce s tvorbou přehledů a tiskových sestav v informačním systému ENVITA.

Cena 890,00 Kč
Cena bez DPH pro jednoho účastníka. Máte-li zájem poslat na školení více než dva účastníky, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.
Kód školení202417

Obsah:

  1. modul PARTNERSKÉ SESTAVY – Úvod do problematiky
    • základní pravidla pro správné a efektivní sdílení informací se svými partnerskými subjekty
    • princip vzniku dat pro partnerské sestavy z průběžné evidence odpadů
    • popis dostupných partnerských sestav a dalších možností
  2. AUTOMATIZACE procesu vytváření partnerských sestav pomocí jednoho tlačítka
    • nastavení a konfigurace funkce pro vytváření e-mailových zpráv
    • rychlý a jednoduchý postup pro odesílání partnerských sestav prostřednictvím el. pošty
  3. modul UŽIVATELSKÉ PŘEHLEDY – Úvod do problematiky
    • základní informace k modulu uživatelských přehledů v IS ENVITA
    • krok za krokem v procesu sestavení uživatelského přehledu (odpady, subjekty)
    • možné datové výstupy
  4. ulehčení práce s uživatelskými přehledy
    • představení možností sdílení uživatelských přehledů mezi uživateli IS ENVITA
  5. odpovědi na otázky a diskuse
    • účastníci mohou pokládat otázky a diskutovat o svých konkrétních potřebách
    • možnost konzultace se specialistou na IS ENVITA

 

Upozornění: 

Webinář není obdobou iKURZU a tudíž k němu neposkytujeme osvědčení o jeho absolvování ani prezentační materiály. Jedná se o interaktivní formu vzdělávání související s užíváním INISOFTware.

 

Organizace:

Webinář proběhne v časovém rozmezí od 10:00 do 11:30. Každý přihlášený účastník obdrží odkaz a instrukce pro připojení k webináři. Obrázkový návod a minimální technické požadavky naleznete zde.

  • Petr Grusman

    Člověk se musí učit celý život.

    Některé věci se dají snadno zjistit, některé obtížněji. Mou snahou je předat své zkušenosti každému tak,
    aby to pro něj bylo pochopitelné, přínosné a uplatnitelné v praxi.
     
    Těší mne, když se při školení rozpoutá řízená diskuze. Tato forma vzdělávání je pak
    z mého pohledu nejúčinnější a nejlépe odhalí souvislosti mezi legislativou a praxí.

Obrázkový návod a minimální technické požadavky naleznete zde.

TermínMísto konání semináře (katalogový list)Lektor