Jsme moderní, dynamická společnost. Neustále hledáme nové talenty i odborníky se zkušenostmi. Vyberte si z nabídky pracovních příležitostí, nebo nám zanechte Váš kontakt a pár informací o sobě pro případ možné spolupráce do budoucna.
Aktuální volná místa
do oddělení PODPORA, sekce HELPDESK
Náplň práce:
komunikace se zákazníky – softwarová podpora
instalace a školení našich produktů u zákazníků
tvorba uživatelské dokumentace
komunikace s produktovými manažery
Požadujeme:
zkušenost z oboru IS/IT (ideálně uživatelské i administrátorské)
znalost operačních systémů Windows
velmi dobré komunikační schopnosti a aktivní pozitivní přístup
rychlou orientaci v nových informacích, schopnost uvažovat v souvislostech
řidičský průkaz skupiny B
Výhodou je:
znalost problematiky odpadového hospodářství nebo alespoň ekologie obecně
zkušenost s analýzami vývoje a nasazení IS
Nabízíme:
dobré platové ohodnocení
práce v mladém otevřeném kolektivu s důrazem na vzájemnou spolupráci
příležitost dalšího odborného i profesního růstu
příjemné pracovní prostředí – centrum Liberce
zaměstnanecké benefity
nástup dohodou
Jsi ten typ člověka, co umí rozklíčovat požadavky klientů a dokáže je převést do podoby, které porozumí vývojáři? Umíš vytvářet návrhy, co dávají smysl nejen „na papíře“, ale i v reálu?
Jsme agilní firma s více než 20 lety zkušeností ve vývoji softwaru. Stále inovujeme a držíme krok s moderními technologiemi. Naším hlavním produktem je IS ENVITA, modulární desktopová aplikace v C# s .NET 8 a databázemi MS SQL. Neustále přidáváme nové agendy a integrace, a proto teď hledáme posilu do našeho libereckého týmu „produkťáků.“
1. Use-cases
Analýza zákaznických námětů nebo legislativních požadavků
Návrh řešení od struktury modelu, principů, funkcí po GUI
Komunikace ve výrobním týmu i vně, aby vše šlapalo
Tvorba interní dokumentace, která bude užitečná pro kolegy i Tvé budoucí já
Testování – ověřování, že Ty i vývojáři jste odvedli skvělou práci
Konzultace s kolegy z uživatelské podpory nebo přímo s uživateli při implementaci
2. Co je požadováno
Pracovní zkušenost na podobné pozici a nejlépe v „našich“ technologiích
Analytické, logické, systematické i abstraktní myšlení
Schopnost dotahovat věci do konce (a to pečlivě)
Skvělé komunikační schopnosti – budeš jednat zejména s lidmi
Aktivní přístup, zodpovědnost, samostatnost a chuť učit se nové věci
3. Nice to have
Praktická zkušenost s programováním nebo skriptováním (tzv. „z druhé strany“)
Schopnosti číst mezi řádky nekonečných logů nebo transakcí z profileru
Dovednosti ve světě komunikace mimo localhost (víš jak si odFiddleruješ RESTovky nebo SOAPy)
Smysl a cit pro UX (protože UI nemá být špatný grafický vtip ani noční můra)
Znalosti používání nástrojů jako Confluence, JIRA, SVN (naše základní výrobní prostředky)
4. Co Ti nabízíme
Budeš součástí týmu v jedné z předních českých softwarových firem v oboru životního prostředí
Benefity jako mobil, notebook, příspěvek na stravování, 22 dnů dovolené (plus den za každý odpracovaný rok až do 30 dní) a pár sickdays
Flexibilní pracovní doba s možností homeoffice (míru užívání si dohodneš s nadřízeným)
Dobré platové ohodnocení (fixní plat s prémiovou složkou)
Přátelský kolektiv, kde spolupráce a humor jsou na denním pořádku
A určitě ještě více – to už odhalíme jen uchazečům!
Spolupráce na HPP - na termínu zahájení se dohodneme.
Dej o sobě vědět – pošli nám své CV a krátký motivační dopis, ať zjistíme, proč Tě máme pozvat na pohovor!
Kdo jsme?
Jsme moderní technologická společnost z Liberce, která na trhu informačních systémů působí více jak 20 let.
Jsme spolehlivým partnerem pro firmy z řad výrobních společností a zároveň firem podnikajících v oblasti odpadového hospodářství.
Námi vyráběný software usnadňuje a zjednodušuje evidenční a provozní činnosti několika tisíců firem v ČR a tím jim pomáhá k vyšší efektivitě a zisku. Více se o nás dozvíte na www.inisoft.cz/společnost.
Koho hledáme?
Rosteme, a proto do našeho týmu hledáme nadšeného kolegu/kolegyni na pozici Obchodně-technický zástupce.
Pracovní pozice je vhodná i pro absolventy VŠ.
Co u nás budete dělat?
aktivně plánovat a realizovat přímé telefonické oslovení zákazníků;
vést obchodní jednání po telefonu, online, i výjezdem k zákazníkovi;
hledat optimální řešení požadavků zákazníků, neboli analyzovat jejich provoz, procesy a organizaci a hledat způsoby, jak implementovat náš software;
vytvářet cenové nabídky a uzavírat obchody s novými i stávajícími zákazníky.
Co očekáváme?
pozitivní přístup k obchodování;
výborné komunikační schopnosti;
systematický přístup k práci, důslednost a spolehlivost;
samostatnost a ochotu učit se nové věci;
řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat;
výhodou jsou zkušenosti z IT, odpadářského prostředí a přehled v podnikových procesech.
Co nabízíme?
samostatnou práci, která Vás bude obohacovat, inspirovat a posouvat vpřed;
flexibilní pracovní dobu a práci v kanceláři v centru Liberce;
motivující finanční ohodnocení s odměnami za výkon;
participaci na výsledcích firmy;
práci na plný úvazek či OSVČ
zaměstnanecké benefity:
22 dní dovolené, které stoupají s odpracovanými léty až na 30 dní;
3 dny sick-days;
příspěvek na stravné;
příspěvek na Multisport kartu;
služební telefon a notebook.
Plat?
od 35 tis. (základní plat + odměny za plnění stanovených měsících cílů) + provize
Termín nástupu?
ihned, dle dohody
Ozvěte se nám!
V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií e-mailem na adresu kariera@inisoft.cz nebo využijte formulář po stisknutí tlačítka Mám zájem.
Těšíme se na Váš životopis!
Kdo jsme?
Jsme moderní technologická společnost z Liberce, která na trhu informačních systémů působí více jak 20 let.
Jsme spolehlivým partnerem pro firmy z řad výrobních společností a zároveň firem podnikajících v oblasti odpadového hospodářství.
Námi vyráběný software usnadňuje a zjednodušuje evidenční a provozní činnosti několika tisíců firem v ČR a tím jim pomáhá k vyšší efektivitě a zisku. Více se o nás dozvíte na www.inisoft.cz/společnost.
Koho hledáme?
Rosteme, a proto do našeho týmu hledáme zkušeného kolegu/kolegyni na pozici Obchodně-technický zástupce v Olomouckém kraji.
Co u nás budete dělat?
aktivně plánovat a realizovat přímé telefonické oslovení zákazníků;
vést obchodní jednání po telefonu, online, i výjezdem k zákazníkovi;
hledat optimální řešení požadavků zákazníků, neboli analyzovat jejich provoz, procesy a organizaci a hledat způsoby, jak implementovat náš software;
vytvářet cenové nabídky a uzavírat obchody s novými i stávajícími zákazníky.
Co očekáváme?
pozitivní přístup k obchodování;
výborné komunikační schopnosti;
systematický přístup k práci, důslednost a spolehlivost;
samostatnost a ochotu učit se nové věci;
řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat;
výhodou jsou zkušenosti z IT, odpadářského prostředí a přehled v podnikových procesech.
Co nabízíme?
samostatnou práci, která Vás bude obohacovat, inspirovat a posouvat vpřed;
flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova;
motivující finanční ohodnocení s odměnami za výkon;
participaci na výsledcích firmy;
práci na plný úvazek či OSVČ
zaměstnanecké benefity:
22 dní dovolené, které stoupají s odpracovanými léty až na 30 dní;
3 dny sick-days;
příspěvek na stravné;
příspěvek na Multisport kartu;
služební telefon a notebook.
Plat?
od 35 tis. Kč (základní plat + odměny za plnění stanovených měsících cílů) + provize
Termín nástupu?
ihned, dle dohody
Ozvěte se nám!
V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií e-mailem na adresu kariera@inisoft.cz nebo využijte formulář po stisknutí tlačítka Mám zájem.
Těšíme se na Váš životopis!
Kdo jsme?
Jsme moderní technologická společnost z Liberce, která na trhu informačních systémů působí více jak 20 let.
Jsme spolehlivým partnerem pro firmy z řad výrobních společností a zároveň firem podnikajících v oblasti odpadového hospodářství.
Námi vyráběný software usnadňuje a zjednodušuje evidenční a provozní činnosti několika tisíců firem v ČR a tím jim pomáhá k vyšší efektivitě a zisku. Více se o nás dozvíte na www.inisoft.cz/společnost.
Koho hledáme?
Rosteme, a proto do našeho týmu hledáme nadšeného kolegu/kolegyni na pozici Obchodník v softwarové společnosti.
Pracovní pozice je vhodná i pro absolventy SŠ/VŠ
Co u nás budete dělat?
aktivně komunikovat se stávajícími i potenciálními zákazníky;
vést obchodní jednání po telefonu, online;
odbavovat příchozí prodejní požadavky našich zákazníků;
hledat optimální řešení požadavků zákazníků;
využívat interní systémy naší společnosti pro potřebou administrativu;
Co očekáváme?
pozitivní přístup k obchodování;
výborné komunikační schopnosti;
systematický přístup k práci, důslednost a spolehlivost;
samostatnost a ochotu učit se nové věci;
Co nabízíme?
samostatnou práci, která Vás bude obohacovat, inspirovat a posouvat vpřed;
motivující finanční ohodnocení s odměnami za výkon;
participaci na výsledcích firmy;
práci na HPP;
zaměstnanecké benefity:
22 dní dovolené, které stoupají s odpracovanými léty až na 30 dní;
3 dny sick-days;
příspěvek na stravné;
příspěvek na Multisport kartu;
služební telefon a notebook;
flexibilní pracovní dobu a možnost práce z domova.
Plat?
od 30 tis. (základní plat + odměny za plnění stanovených měsících cílů) + provize
Termín nástupu?
ihned, dle dohody
Pracovní místo Vás čeká v centru Liberce na adrese Rumjancevova 696/3, Liberec.
Ozvěte se nám!
V případě zájmu o tuto pozici nám prosím zašlete svůj strukturovaný životopis v českém jazyce s fotografií e-mailem na adresu kariera@inisoft.cz nebo využijte formulář po stisknutí tlačítka Mám zájem.
Těšíme se na Váš životopis!
Nevyhovuje vám žádná z pozic
Nevybral jsem si, ale chci zaslat informace o sobě a ukázat tak svůj potenciál.