SKLAD Odpadů 8

Program SKLAD Odpadů 8 – skladové a odpadové hospodářství – je určen pro řízení provozu libovolného zařízení pro nakládání s odpady. Byl vyvíjen podle připomínek uživatelů po dobu 15 let a v současnosti disponuje mnoha potřebnými funkcemi pro splnění provozních i legislativních potřeb včetně různých „specialit" pro skládky, spalovny, sběrné dvory, kovošroty, výkupny surovin, překladiště, třídičky, kompostárny apod.

Po vyplnění následujícího formuláře začne stahování souboru ...

Prosíme o vyplnění Vašich údajů. Pro všechny registrované zájemce o programy řady INISOFTware pravidelně připravujeme cenově zvýhodněné nabídky.

SKLAD Odpadů 8 byl od počátku vyvíjen s ohledem na jednoduché a intuitivní používání vzhledem k tomu, že řeší většinu důležitých provozních procesů včetně těch nejdůležitějších - finančních. Naším záměrem bylo vytvořit „krabicový" produkt, který bude pokrývat většinu zobecnitelných požadavků na funkčnost, čímž se podařilo vytvořit software vysoké užitné hodnoty za mnohonásobně nižší ceny v porovnání se zakázkovým software tvořeným na míru.

Pozitivním přínosem nasazení programu SKLAD Odpadů 8 u zákazníka často bývá optimalizace stávajících administrativních procesů.

Ke snížení administrativy dochází i z důvodu důsledného přizpůsobení programu požadavkům každodenní praxe. Stejná data jsou sdílena a využívána více programovými moduly, které nabízejí množství přehledů a výstupů jak pro denní provoz, tak i pro potřeby managementu. Všechny výstupy mohou být také ihned použity pro prezentaci na internetu.

Výhodou je 100% kompatibilita s nároky odpadové, účetní a statistické legislativy, která již nepřináší další administrativní zatížení, protože většina povinných agend se odehrává automaticky na pozadí programu.

Co program obsahuje?

  • Program umožňuje založení adresáře zákazníků, obecného ceníku odpadů a služeb, smluvních cen, skupinových cen, evidenci vozidel včetně RZ aj. Dále umožňuje fakturaci služeb (kilometrovné, pronájem kontejneru, poradenství apod.)
  • Ze zadaných údajů lze v programu např. tisknout doklady pro zákazníky (příjemky / výkupky nebo výdejky / prodejky s hotovostní úhradou, převodem nebo bez financí), fakturovat, přijímat nebo vydávat platby z / do pokladny,
  • sledovat aktuální stav odpadů na skladě / skládce,
  • sledovat finanční bilanci u zařízení typu sběr / výkup,
  • exportovat smlouvy do MS Wordu,
  • tisknout adresní štítky pro hromadnou korespondenci,
  • sledovat zakázky Vašich partnerů, aj.

Na zařízeních typu skládka program automaticky vypočítává zákonem stanovené poplatky a finanční rezervu a umožňuje vedení provozního deníku skládky.

Program disponuje pro sledování a vyhodnocování toku odpadů řadou přehledů a tiskových sestav.

Ačkoliv program obsahuje mnoho funkcí dostupných v řadě účetních systémů (fakturace, pokladní kniha, sledování stavu zásob materiálů apod.), nenahrazuje účetní software. Pro zlepšení uživatelského komfortu však nabízíme plnohodnotný export dat pořízených v programu SKLAD Odpadů do Vašeho stávajícího účetního programu s možností předvýběru analytických účtů podle Vaší účetní osnovy (viz modul Účto). Uvažujete-li z různých důvodů zároveň o výměně Vašeho stávajícího účetního programu, jsme schopni Vám doporučit několik kvalitních účetních software, se kterými naše programy spolupracují.

Odpadové hospodářství – Na míru zákonu

Program SKLAD Odpadů 8 vychází ze Zákona o odpadech č. 185/2001 Sb., a vyhlášek č. 93/2016 Sb., 383/2001 Sb., 294/2005 Sb.

k novému programu SKLAD Odpadů 8 nabízíme

  • První tři měsíce aktualizace programu zdarma.
  • Linka technické podpory první tři měsíce zdarma.

Vzhled programu

Úvodní obrazovka

SKLAD Odpadů 8 – odpadové hospodářství

Číselník odpadů (vlastní názvy, vícesložkové, katalogové ...)

SKLAD Odpadů 8 – odpadové hospodářství / katalog odpadů

Skladové karty – přehledy podle finanční hodnoty nebo množství

SKLAD Odpadů 8 – odpadové hospodářství = skladové karty

Číselník služeb

SKLAD Odpadů 8 – odpadové hospodářství – služby

Příklad konkrétních pohybů na skladu (výkupky)

SKLAD Odpadů 8 – odpadové hospodářství - výkup odpadů, materiálu, druhotných surovin

Operace s daty – export dat do programu EVI 8 pomocí průvodce

SKLAD Odpadů 8 – odpadové hospodářství - export a import

Příklad tiskového výstupu z programu – bezhotovostní výkupka

SKLAD Odpadů 8 – odpadové hospodářství – účetní doklad

Příklad tiskového výstupu z programu – faktura automaticky vytvářená na základě skladových pohybů a služeb

SKLAD Odpadů 8 – odpadové hospodářství – daňový doklad

Modul SVOZ (stanoviště, nádoby, smlouvy, ceny, svozové trasy ...)

SKLAD Odpadů 8 – svoz odpadů

Modul VAHA (zjednodušený režim pro snadné zadávání údajů při vážení)

SKLAD Odpadů 8 – provoz – váha – služební vážení

Základní modul
  • tvorba skladových pohybů pro příjem a výdej
  • tvorba a tisk faktur, podkladů k fakturaci, vážních a daňových dokladů
  • fakturace služeb (manipulace, doprava, pronájem, vážení, apod.)
  • evidence zakázek, smluv, smluvních cen, slev s možností generování smluv do MS WORD
  • adresář zákazníků, ceníky odpadů a služeb, číselník vozů s RZ
  • vedení skladové evidence odpadů a dalších skladových komodit s možností kategorizace dle interních potřeb
  • funkce využití/odstranění/předruhování využívaná v kovošrotech, recyklačních linkách, kompostárnách, třídírnách odpadů a jiných zařízení k evidenci činnosti s odpadem na daném zařízení (vznik/zpracování/předruhování)
  • export skladové evidence odpadů do EVI 8 pro splnění zákonných povinností (automatické vedení průběžné evidence, tvorba a odeslání ročního hlášení)
  • základní výstupní přehledy s možností definice podmínek filtrování a součtování, včetně komplexního přehledu bilance skladu za období, vytíženost zařízení, rozlišení zakázek jednotlivých zákazníků apod.
  • provozní deník zařízení s možností nastavení automatických opakujících se událostí
  • možnost exportu zadaných/zobrazených údajů do MS Excel či OpenOffice Calc

Cena od 9 500 Kč

Obchod

Modul určený pro zařízení typu kovošrot, sběrné suroviny, skládka, kompostárna, sběrný dvůr,  apod., která obchodují s odpady či jinými komoditami.

  • rozšíření skladových pohybů o možnost výkupu a prodeje (hotovostní i bezhotovostní) včetně příslušných tisků a dokladů
  • jednoduché vypořádání bezhotovostního platebního styku s klientem, tj. tvorba elektronických/tiskových podkladů pro převod financí v internetovém bankovnictví (formát ABO, Multicash), pro elektronické vypořádání poštovní složenky typu B či tisk poštovní složenky typu C.
  • možnost definice a využití automatických služeb – např. při výkupu program automaticky započítá částku za složenku nebo převod na účet
  • možnost zobrazení a tisku předdefinovaných obchodních přehledů (sledování finančních bilancí – ziskovost)

Cena od 9 000 Kč

Skládka

Modul určený pouze pro zařízení typu skládka.

  • založení skladového místa typu Skládka
  • automatický výpočet zákonem stanovených poplatků a finanční rezervy při příjmu odpadu na skládku (implementace všech zákonem definovaných pravidel pro výpočet poplatků a finanční rezervy)
  • možnost definice odpadů TZS (technologické zabezpečení skládky) a jejich automatické osvobození od základní složky poplatku
  • možnost nastavit, a poté automaticky aplikovat osvobození od základní složky poplatku pro obec-původce, na jejímž katastrálním území skládka leží
  • sledování průběžného stavu plnění ukládání odpadů pro technické zabezpečení skládky (TZS) pro ohlídání zákonného limitu ukládky TZS na skládku
  • tvorba a tisk přehledů o zákonných poplatcích a finanční rezervě (podle odpadů, podle plátců)
  • tvorba a tisk zákonného Ročního výkazu o poplatcích za ukládání odpadů (Popl(MŽP) 3-01)
  • provozní deník skládky (možnost nastavení automatického generování záznamů)
  • možnost evidence vrstev/sektorů na příjemkách, zobrazení a tisk souhrnného přehledu ukládky podle vrstev/sektorů

Cena od 15 000 Kč

Svoz

Modul umožňující vedení jednoduché evidence svozu.

  • evidence vzorových svozových tras – ke každé svozové trase možnost nastavit stanoviště (původce/plátce) a definovat počet a velikost přistavených nádob, příp. souvisejících služeb (k následné fakturaci)
  • tvorba/evidence svozových příjemek dle nadefinovaných svozových tras s možností evidence individuálních změn daného svozu oproti vzorové svozové trase
  • vytvoření svozové příjemky včetně adekvátního poměrového rozpočtu hmotnosti odpadu na jednotlivé původce (resp. nádoby) z celkové hmotnosti svozu
  • přehled uskutečněných svozů (globální / za vybranou trasu) s rozpisem dle jednotlivých plátců s možností tiskových výstupů
  • možnost fakturace svezených odpadů a souvisejících služeb (individuálně za plátce, hromadná fakturace vyžaduje modul HROMADNÉ OPERACE)
  • automatická tvorba evidence odpadů v závislosti na individuálním rozpočtu každé svozové příjemky (podklady pro převod do programu EVI8)

Cena od 9 000 Kč

Mobilní zařízení

Modul určený pro vedení evidence mobilních zařízení k využívání nebo odstraňování odpadů, kterým vzniká zákonná ohlašovací povinnost zasílat roční hlášení o produkci a nakládání s odpady na jednotlivé obce s rozšířenou působností (ORP) za všechny činnosti realizované v jejím správním obvodu.

  • založení skladového místa typu Mobilní zařízení
  • číselník stanovišť zařízení (místo činnosti mobilního zařízení)
  • evidence odpadů generována pod subjekty specifikovanými v číselníku stanovišť
  • odepisování zůstatků z evidence pomocí hromadných funkcí (převod zůstatků do nového roku, generování zneškodňující dávky) členěné podle stanovišť
  • přehled položek skladu (tj. celková bilance mobilního zařízení) filtrována podle stanovišť resp. ORP

Cena od 7 900 Kč

Pokladna
  • vedení hotovostní pokladny pro jednotlivá skladová místa
  • tisk pokladní knihy za zvolené období
  • tisk denního soupisu dokladů za uskutečněná zdanitelná plnění
  • tisk pokladního dokladu
  • funkce uzávěrka pokladny – uzavření pokladny k určitému dni a uzamčení skladové evidence hotovostních dokladů
  • autorizovaný přístup
  • evidence vkladů a výběrů v hotovosti
  • EET – elektronická evidence tržeb (ohlášení tržby na server finanční správy, evidence vráceného fiskálního identifikačního kódu, tisk dokladů v souladu se zákonem č. 112/2016 Sb.o evidenci tržeb)

Cena od 7 000 Kč

Váha

Zjednodušená verze skladového programu – vhodné pro nasazení do přímého provozu.

  • zjednodušený vzhled – veškerá skladová evidence v jednom přehledu
  • snadné ovládání, velké ikony, dostupné jen základní a potřebné nabídky a číselníky
  • možnost zadání nových zákazníků, vozů …apod.
  • možnost používat (registrovat) samostatně bez Základního modulu programu
  • možnost kombinovat se všemi ostatními moduly
  • komplexní přehled bilance skladu (shodný se Základním modulem)

Cena od 7 000 Kč

Hromadné operace
  • rozšířené možnosti exportu a importu mezi dvěma programy SKLAD Odpadů 8
    • export číselníků – subjekty, odpady (ceník), vozy, smlouvy (smluvní ceník) apod.
    • import skladových pohybů
  • možnost hromadné fakturace a hromadného tisku faktur
  • možnost hromadného vypořádání bezhotovostních plateb
  • skupinový ceník – možnost (v agendě Smlouvy) hromadně definovat a aktualizovat ceny smluvních položek

Cena od 7 000 Kč

SQL Přehledy
  • možnost sestavení vlastních dotazů a přehledů v případě, kdy nevyhovují základní výstupy a přehledy
  • možnost volat a spouštět na míru sestavené SQL příkazy
  • přímý převod zobrazených dat do tabulkových editorů MS Excel a OO Calc nebo do XML souboru

Cena od 2 500 Kč

EKO-KOM
  • označení vybraných dávek odpadu na základě definovaných pravidel pro tvorbu výkazu EKO-KOM a jejich následné přenesení do programu EVI 8
  • přiřazení předem definovaných atributů (konečné zpracování, úpravce, typ sběru, sklo čiré/barevné, nápojový karton samostatně/ve směsi)
  • přenášení informací o počtu přistavených a svezených obecních nádob jednotlivých odpadových komodit, které se následně automaticky vyplní při tvorbě výkazu: Výkaz o celkovém množství a druzích komunálního odpadu vytříděných a odstraněných v obcích.

Upozornění: Aby bylo možné z programu EVI 8 generovat čtvrtletní výkaz pro EKO-KOM, je nutné mít zaregistrovaný modul EKO-KOM i v programu EVI 8!

Cena od 4 850 Kč

ZPO/PIO – Základní popis odpadu / Písemné informace o odpadu
  • formulář Písemné informace o odpadu dle vyhlášky č. 383/2001 Sb. o podrobnostech nakládání s odpady, § 4 odst. 3
  • formuláře Základního popisu odpadů přehledně členěné do kapitol dle legislativy s možností jejich úprav
  • zjednodušená varianta (1 strana), která je určena pro odpady předávané na zařízení, kde není vyžadováno hodnocení odpadu
  • možnost tisku Písemných informací o odpadu (dle přílohy 2 vyhl. 383/2001 Sb.)
  • úplná varianta (2 strany) dle vyhlášky č. 294/2005 Sb., která je určena především pro odpady předávané na skládky
  • kopie již vytvořených ZPO
  • hromadný tisk ZPO pro označené subjekty nebo provozovny
  • možnost tisku nevyplněného (bianco) formuláře ZPO s možností předvyplnění subjektu
  • evidence přijatých základních popisů odpadu od původců
  • možnost sdílení dat jak v programu SKLAD Odpadů tak v programu EVI 8

Cena od 2 490 Kč

Účto
  • export skladových pohybů nebo daňových/účetních dokladů do externího účetního programu
  • modul umožňující využití zakázkově vytvořeného převodového můstku vzniklého na základě analýzy účetního programu, rozsahu přenášených dat a potřeb zákazníka

Cena od 5 000 Kč

Vážní systém

Modul umožňující připojení mostové či jiné digitální váhy.

  • umožňuje komunikovat s digitální vážní jednotkou prostřednictvím sériového portu
  • zpřístupnění funkce vážení (tlačítka pro automatické dosazení aktuální váhy) na formulářích skladových pohybů, vozů a služebního vážení
  • při vážení metodou příjezd/odjezd automatické dosazení váhy
  • možnost průběžného vážení (dovažování) či postupného vážení náprav
  • možnost stálého zobrazení aktuální váhy na monitoru PC
  • možnost zakázkového rozšíření o ovládání semaforů a závor

Cena od 5 000 Kč

Elektronická fakturace
  • tvorba faktur v elektronické podobě ve formátu PDF
  • možnost připojení elektronického podpisu
  • ukládání faktur do databáze programu SKLAD Odpadů 8
  • odeslání faktur na předem definované e-mailové adresy klientů
  • zálohování odeslaných faktur na lokální nebo síťové úložiště 
  • nástroj pro vyhledávání, filtrování a rychlý náhled elektronicky vystavených faktur

Cena od 3 490 Kč

Více informací naleznete zde.

Objednávka

Poptejte řešení přímo pro Vás!

+420 485 102 698

Zavolejte nám

pondělí až pátek 8:00 - 16:00

OZVĚTE SE MI

OBCHOD@INISOFT.CZ