Řešení elektronické evidence tržeb ve SKLAD Odpadů 8
Elektronická evidence tržeb (EET) se týká všech podnikajících osob a firem.
Od 1. března 2017 platí povinnost elektronické evidence tržeb pro velkoobchod a maloobchod.
Proto jsme již aktualizovali modul Pokladna, ten nyní obsahuje veškerou agendu spojenou s EET.
Připravte se včas na tuto novou povinnost!
Co modul obsahuje?
Nové funkce
- elektronické ohlášení tržby na server finanční správy
- evidence vráceného fiskálního identifikačního kódu
- úprava tiskových výstupů pro splnění povinnosti stanovené zákonem 112/2016 Sb. o evidenci tržeb
Současné funkce
- vedení hotovostní pokladny pro jednotlivá skladová místa
- tisk pokladní knihy za zvolené období
- tisk denního soupisu dokladů za uskutečněná zdanitelná plnění
- tisk pokladního dokladu
- funkce uzávěrka pokladny – uzavření pokladny k určitému dni a uzamčení skladové evidence hotovostních dokladů
- autorizovaný přístup
- evidence vkladů a výběrů v hotovosti
Účinnost elektronické evidence tržeb
- Fáze 1: od 1. 12. 2016 – stravovací a ubytovací služby
- Fáze 2: od 1. 3. 2017 – velkoobchod a maloobchod
- Fáze 3: od 1. 3. 2018 – ostatní činnosti vyjma těch ve 4. fázi, například shromažďování, sběr a odstraňování odpadů, úprava odpadů
- Fáze 4: od 1. 6. 2018 – řemesla a výroba
Elektronické evidenci tržeb podléhají tyto transakce: hotovostní platba, bezhotovostní příkaz (platba kartou a přes platební bránu), šek, směnka, stravenka (či jiné poukazy nahrazující peníze), započtení kauce (či jiné jistiny vztahující se na předchozí způsoby).
Cena...
Pokud ještě modul Pokladna nemáte, pořiďte si ho do programu SKLAD Odpadů 8 již od 7 000 Kč bez DPH). |
Stáhněte si příručku pro nastavení automatického režimu odesílání hotovostních tržeb v modulu Pokladna programu SKLAD Odpadů 8.
Zde stáhnete: Aktualizaci programu s novou verzí modulu Pokladna