Téma:
Tento webinář je určen uživatelům informačního systému ENVITA, kteří budou řešit oznámení obcím do 15. ledna. Ukážeme si, jak z průběžné evidence v ENVITA Odpady vytvořit podklady pro tvorbu a odeslání oznámení obcím, a to včetně jejich hromadného zpracování.
Přímo v IS ENVITA se podíváme na zákonné povinnosti pro všechny, kdo přejímají komunální odpady od fyzických osob. Oznámení obcím, na jejichž území převzatý odpad vznikl, definuje zákon o odpadech č. 541/2020 Sb. v ustanovení paragrafu 17 odst. 1 písm. h)., dle formuláře uvedeného v příloze č. 19 vyhlášky č. 273/2021 Sb., o podrobnostech nakládání s odpady.
Obsah:
- modul Odpady - evidence komunálních odpadů přijatých od občanů mimo systém obce
- Oznámení obcím
- kontrola dat, sloučení obcí
- odeslání oznámení
Upozornění:
Webinář není obdobou iKURZU a tudíž k němu neposkytujeme osvědčení o jeho absolvování ani prezentační materiály. Jedná se o interaktivní formu vzdělávání související s užíváním INISOFTware.
Organizace:
Webinář proběhne v časovém rozmezí od 9:00 do 11:00. Každý přihlášený účastník obdrží odkaz a instrukce pro připojení k webináři. Obrázkový návod a minimální technické požadavky naleznete zde.