SEPNEM krok za krokem na PCaneb ohlašování přepravy NO elektronicky a beze strachu

SEPNO = revoluční změna v ohlašování přepravy nebezpečných odpadů a pro mnohé stále ještě velká neznámá. 
Pojďte si v praxi a v reálném prostředí vyzkoušet systém SEPNO za asistence jeho tvůrců.
Přímou editací záznamu do systému si každý z Vás na PC vyzkoušíte, jak se přeprava ohlašuje, jaké je postavení ohlašovatele v roli odesilatele i v roli příjemce.

Termíny 24.4.2019 | 25.4.2019 | 30.10.2019 | 31.10.2019
Lektor Mgr. Stanislav Hejna, Bc. Jiří Tichý
Místo Praha, Brno, Olomouc
Cena 3 760,00 Kč
Cena bez DPH pro jednoho účastníka. Máte-li zájem poslat na školení více než dva účastníky, kontaktujte prosím naše obchodní oddělení.
Kód školení201908

Téma:

Po nezbytném teoretickém úvodu, který shrnuje legislativní východiska pro postupy a procesy elektronického ohlašování přepravy nebezpečných odpadů do ISPOP, přejdeme k vyplňování ohlašovacích listů prostřednictvím systému SEPNO (webový formulář). Všichni účastníci kurzu si za asistence dvou lektorů prakticky vyzkouší všechny důležité funkce nejprve v testovacím prostředí později v “ostrém SEPNO“ pod svým účtem a za svoji společnost.
V závěru školení bude vyhrazen dostatečný prostor pro dotazy. Vzhledem k maximálnímu počtu 10 účastníků je zajištěn individuální přístup dle Vašich potřeb a požadavků.

Vyzkoušíte si:
  • ohlášení a vystavení ohlašovacího listu,
  • opravu záznamu,
  • zrušení přepravy,
  • potvrzení přepravy příjemcem,
  • stornování přepravy.
 

Obsah:

  • Úvod a legislativní shrnutí (zákon, vyhlášky, metodické pokyny …)
  • Ohlašování přepravy NO - způsob vyplňování Ohlašovacích listů, význam jednotlivých položek
  • Ohlašování odesilatelem vs. ohlašování příjemcem
  • Nastavení uživatelů, jejich rolí a subjektů v ISPOP a SEPNO
  • Dva způsoby jak si usnadnit práci  v SEPNO
  • Životní cyklus záznamu o přepravě NO (koncept, ohlášení, oprava, zrušení, potvrzení a storno – to vše v souvislosti se zákonnými lhůtami)
  • Sdílení záznamu o přepravě (Co vidím já, co uvidí můj partner a co kontrolní orgán?)
  • Souvislosti mezi ohlášenou přepravou a průběžnou evidencí odpadů
  • Best Practices aneb provozní „vychytávky“ (uživatelské číselníky, připojené doklady, používání štítků, přehledy, exporty, hromadné operace…)
  • Ukázka řešení pomocí software III. strany (EVI 8, SKLAD Odpadů 8) – přidaná hodnota takového propojení s interním systémem

Organizace:

Školení proběhne v časovém rozmezí od 9:00 do 15:00 se dvěma přestávkami, ve kterých pro vás připravíme občerstvení a oběd. Dále vám poskytneme prostor pro individuální dotazy. Každý účastník od nás obdrží osvědčení o absolvování školení.
 
Těšíme se na vás.
 
Kurz je určen pro všechny zájemce.
  • Mgr. Stanislav Hejna

    Ptejte se a poslouchejte ty, kteří se ptají. Jen tak si odnesete maximum informaci.

  • Bc. Jiří Tichý

    Na našich školeních Vás provedu příklady z praxe, které si na místě vyzkoušíte. Nezapomínám ani na diskuzi, která je důležitou součástí našich seminářů.
    Přesvědčte se, že praxí žijeme.

TermínMístoLektor
24.4.2019 od 9:00 Jugoslávských partyzánů 1580, 160 00 Praha ( vchod B3, 3. patro )Mgr. Stanislav HejnaObjednat
25.4.2019 od 9:00 ApS Brno s.r.o., Purkyňova 93a, 612 00 BrnoMgr. Stanislav HejnaObjednat
30.10.2019 od 9:00 Jugoslávských partyzánů 1580, 160 00 Praha ( vchod B3, 3. patro )Bc. Jiří Tichý, Mgr. Stanislav HejnaObjednat
31.10.2019 od 9:00 Vzdělávací centrum, Stupkova 413/A, 779 00 OlomoucBc. Jiří Tichý, Mgr. Stanislav HejnaObjednat